medialandschap Vroeg is niet altijd beter
‘Vroegâh’ waren de media overzichtelijk verdeeld. Grote namen als Coca Cola, Heineken of Mora maakten gebruik van de MASSAMEDIA, televisie, radio, landelijke dagbladen, bilboards en bioscoopreclames. Voor de middenstander wat te hoog gegrepen maar ook niet altijd nodig. De fietsenmaker in het dorp? Hij zette een bord aan de weg, bij hoogtijdagen een advertentie in de dorpskrant met de aankondiging: ‘AKTIE vanaf HEDEN …’
Over heden gesproken. Het is duidelijk dat de trends in medialandschap er vandaag anders uit zien. Om te beginnen hebben wij het over vandaag en niet over heden . De crossmediale trends kenmerken zich door:
Daarnaast is mond-tot-mond reclame nooit te versmaden geweest, maar nu moet je het hebben van heel veel ‘monden’, of zullen we het sociale accounts noemen? Digitale monden die over jou moeten gaan praten, positief praten welteverstaan op heel veel plaatsen.
Duizelt het je? Altijd of soms? Verandering is van alle tijden, ‘vroegâh’ is niet altijd beter, maar nieuwe trends bieden nieuwe uitdagingen.
Wij bieden:
Meer weten? Neem contact op.